TOP 5 sfaturi pentru amenajarea biroului in 2018!

Locul in care petreci cea mai mare parte a zilei este, probabil, la job. Din aceasta cauza, dar si pentru ca productivitatea ta sa fie la cote inalte, iar stresul sa fie evitat, trebuie sa acorzi o atentie deosebita amenajarii biroului.

Atmosfera pe care ti-o creezi iti influenteaza starea de spirit si cheful de munca. Asa ca, cel mai probabil, iti doresti sa ai parte de cele mai bune conditii, care iti sporesc creativitatea si alunga plictiseala si stresul. Acum este mai simplu ca oricand sa obtii acest rezultat!

Amenajarea biroului: 5 idei si sfaturi de amenajare a biroului la serviciu

Culoarea peretilor la job

Cel mai puternic element vizual al unei incaperi este oferit de culoarea peretilor. Nuantele folosite trebuie sa fie deschise, pastel, pentru a crea impresia unui spatiu mare si aerisit. Pentru o incapere cu un design mai atractiv, pe pereti poti folosi tapet cu diverse modele, tablouri sau alte elemente de decor. Tablourile cu peisaje sau pozele pot spori creativitatea si starea de bine!

Pozitionarea biroului

Cele mai eficiente idei pentru amenajarea biroului fac referire la asezarea acestuia catre un spatiu deschis, cu spatele la perete sau cu fata la geam. In felul acesta, nu te vei simti blocat. De asemenea, nu este recomandat ca biroul sa fie pozitionat in apropierea unei usi, pentru a evita riscul de a fi intrerupt foarte des.

Corpurile de iluminat la locul de munca

Este cunoscut faptul ca

lumina naturala este cea mai buna

pentru orice fel de activitate, iar acest lucru este valabil si la birou. Daca nu ai parte de geamuri de dimensiuni generoase, te vei folosi de ajutorul oferit de lumina artificiala. Pe langa iluminatul clasic, pe tavan, daca simti nevoia, iti poti amenaja pe biroul tau o alta sursa de lumina. In felul asta, poti hotari atat intensitatea luminii, cat si momentele in care doresti sa o folosesti, fara a-i deranja pe cei din jur.

Amenajarea obiectelor pe birou

Chiar daca te confrunti cu amenajarea unui birou mic, acest lucru nu inseamna ca nu iti poti crea un spatiu pe gustul tau. De pe birou nu trebuie sa iti lipseasca, pe langa laptop sau calculator, articolele de birotica, precum: pixuri, creioane, post-it-uri, foarfece sau capsatoare. Poti gasi toate aceste obiecte in seturi care contin inclusiv suporturi perfecte pentru a le organiza si a le ordona. Daca detii un birou mai mare, nu vei avea probleme in a le gasi locul potrivit. In ambele cazuri, insa, este bine ca printre articolele necesare pentru job sa se regaseasca mici amprente persoanale: o poza cu cei dragi sau un obiect decorativ amuzant. Aceste lucruri te vor ajuta sa iei o pauza si sa te eliberezi de stres. De asemenea, daca ai un loc pentru a-l agata, un panou de pluta poate fi foarte util! Aici poti prinde hartii cu informatii utile, pentru a le avea tot timpul in vedere, fara sa incarci biroul.

Alte accesorii necesare

Cel mai probabil, pentru o buna si facila desfasurarea a activitatii la job, vei avea nevoie si de alte obiecte, cum ar fi o imprimanta, un xerox sau un dulap. Dulapul poate fi folosit pentru a depozita accesoriile necesare tuturor: dosare, bibliorafturi, agende, articole de birotica de rezerva sau produse pentru curatat si odorizante. Acesta trebuie asezat in asa fel incat sa nu incurce pe nimeni si sa nu reduca spatiul personal al nimanui. In plus, pentru anumite situatii, este posibil sa ai nevoie de videoproiectoare sau flipchart-uri si white board-uri. Acestea pot fi depozitate intr-un loc la care toata lumea poate avea acces cu usurinta.

Alte sfaturi cu privire la amenajarea biroului la serviciu aduc aminte de prezenta plantelor, care, nu numai ca infrumuseteaza biroul, dar ofera si un aer improspatat incaperii. Incearca sa iti creezi o atmosfera placuta, prin alegerea unor articole de birotica in culorile preferate si cu modele inedite, pentru a te inveseli! Timpul petrecut la birou nu trebuie sa fie stresant sau plictisitor!

Lasă un răspuns